Facebook offer – “Ajánlat” poszt a céges oldalakon

Megjelent az Ajánlat, a Facebook új bejegyzés funkciója a céges oldalakon. A Facebook offer egy olyan speciális bejegyzés típus, aminek segítségével lehetőségünk van a hírfolyamban egyedi ajánlatokat megjeleníteni a rajongóinknak.

offerskAkciós termékeinket és szolgáltatásainkat ezzel a fajta bejegyzéssel közvetlenül a hírfolyamból elindíthatjuk a vásárlási folyamat útján.

Megnéztük, hogy hogyan lehet létrehozni egy ilyen ajánlatot és megmutatjuk nektek, hogy mit láttunk és tapasztaltunk.

 

“Tegyünk egy visszautasíthatatlan ajánlatot”

A Mérföldkövek és Esemény link helyén jelent meg az Ajánlat, Esemény opció.

01

Rákattintás után kiválasztható, hogy hol legyen érvényes az ajánlat.

02

Az online helyek kiválasztása után az ajánlatkérés 4 lépésének első állomásaként megjelenik két beviteli mező. A felső mezőbe azt a webcímet írhatjuk be, ahol az emberek tájékozódhatnak az ajánlatunk részleteiről. Az alsó opcionális mezőbe egy kódot (kupon kódot) írhatunk, amivel megvásárolhatják az akciós termékünket, vagy szolgáltatást. Ha azt választottuk, hogy Csak az üzletben, akkor az ajánlatkérés elkészítése 3 lépésből fog állni és ez a két mező nem jelenik meg.

13

A következő lépés a Facebookon megjelenő ajánlatunk részletes összeállítása. Feltölthetünk egy képet az ajánlott termékről, vagy egy illusztratív képet a szolgáltatásunk jellegéről. 90 karakterben leírást is tehetünk mellé.

03Meghatározhatjuk, hogy hány darab terméket, vagy szolgáltatást ajánlunk. A választható 5000 és 1000 darab mellett egyedi számot is megadhatunk.

04Beállíthatjuk az ajánlat érvényességét is. Naptárnézet biztosítja, hogy pontosan ki tudjuk választani az érvényesség lejártának idejét.

05Vonalkódot is hozzá adhatunk.

06Feltételeket is írhatunk az ajánlathoz (pl.: csak egy adott településen érvényes, vagy 18. életévét betöltött személy veheti csak igénybe).

07Az utolsó lépés előtt kapunk egy előnézeti képet az ajánlatunkról. Ha valamit elrontottunk, akkor még van lehetőségünk visszalépni és módosítani az adatokon.

08Az utolsó lépés mielőtt elindítanánk ajánlatunkat a fizetés és a célközönség beállítása. Az összeg kiválasztása előtt, az ablak tetején lévő jelölőnégyzet segítségével lehetőségünk van arra is, hogy csak előkészítsük az ajánlatunkat a Hirdetés kezelőben történő felhasználásra. Ekkor az ajánlat nem fog még futni, egészen addig, amíg a hirdetést el nem indítjuk.

09

Ajánlatunk Promote Post hirdetéssel fog megjelenni, ezért mindenképpen áldoznunk kell rá valamennyi összeget. A Célközönség hozzáadásánál lehetőségünk van meghatározni nemet, családi állapotot, életkort, tanulmányokat és érdeklődést, valamint helyszínt és nyelvet is beállíthatunk.

10

Akik rákattintanak a Facebook hírfolyamban megjelenő ajánlatunknál arra az opcióra, hogy “Élek az ajánlattal”, azok e-mailben is megkapják. Azért, hogy leellenőrizhessük, ebből a levélből kaptunk egy mintát még azelőtt, hogy feladtuk volna a hirdetést.

12

Hamarosan mi is kipróbáljuk élesben és amint elég tapasztalattal rendelkezünk megírjuk itt a blogunkon. Ha érdekel titeket, akkor kövessetek minket a Facebook oldalunkon, hogy időben értesüljetek a legfrissebb híreinkről!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


+ kettő = 10

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

A bloghelyet a Dunaújváros Online Kft. üzemelteti.
honlapkészítés: DDSWEB